Subject: RE: 20240701_EER2472UAS_15-17AUG24_Pitka_retk_KL008
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 10:12:16 +0300

Tere

Palume kooskõlastust EER2472UAS NOTAM taotlusele.

Ridali poolt kooskõlastatud.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]>
Sent: Monday, July 1, 2024 10:12 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: 20240701_EERXXXXUAS_15-17AUG24_Pitka_retk_KL008

Tere

Ala tunnus on EER2472UAS.

Kuna piiranguala asub alas G2 (RIDALI), palun edastage Ridali Lennuklubi 
kooskõlastust.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 1, 2024 9:04 AM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 20240701_EERXXXXUAS_15-17AUG24_Pitka_retk_KL008

Tere

Palume alale tunnust.

A)EETT B)2408150900 C)2408170900

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED

AIRCRAFT ACTIVITY WI 3.5KM RADIUS CENTRED ON 574849N0271810E. PERMISSION FOR 
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 53312552.

F)SFC G)1500FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.